Jump to content

Túltolt reklámozás

2019. 07. 23. 08:00

Egy jó reklám a siker kulcsa is lehet, és ezzel egy fesztivál szervezői is pontosan így voltak. Többet tettek, mint gondoltak.

Az angliai Latitude fesztiválra hívták a közönséget. A hagyományostól eltérő módon igyekeztek magukra felhívni a figyelmet. Valószínűleg a szervezők is úgy tudták, hogy az a film, amelyben állatok szerepelnek, sikeres, és a reklámokra is átvitték ezt.

A reklámhoz ugyanis birkákat „kértek fel” szereplőként, csakhogy nem hagyták meg őket természetes valójukban, hanem egy kicsit (nagyon) alakítottak rajtuk, rózsaszínre festették bundájukat.

Azonnal megérkezett a felháborodás hangja, még az állatvédő szervezetek is megjelentek.  A fesztivál szervezői szerint a festék állatbarát, vagyis semmilyen veszélyt nem jelent az állatok bőrére, egészségére. Még ha így is van, mégiscsak durva, hogy az ember saját kénye-kedvére avatkozik be más élőlények kinézetébe csak azért, hogy saját maga számára vonzóbbá, feltűnőbbé tegye és attól nagyobb figyelmet, valamint pénzt reméljen.

A fesztivál elleni támadás igencsak nagy. Már online petíciót is elindítottak a fesztivál beszüntetéséről.

További érdekességekért kérjük, keressétek fel Facebook oldalunkat!

(Forrás: otthonikedvenc.co.hu | képek: pixabay.com (A képek illusztrációk)