Összeálló szőrköntöse egyben védjegye is a pulinal. Valószínű, hogy az amerikaiak éppen erre az egyediségére alapozták reklámfilmjüket.
A Dr. Pepper nevű üdítőitalt is pulival igyekeznek eladhatóbbá tenni, „Mindig légy egyedi!” szlogennel. Felismerték tehát a pulikutya egyediségét. A kóbor puli éli a kitett kutyák sorsát. utcáról utcára kóborol. Az emberek ügyet sem vetnek a felmosóhoz hasonlatos szőrcsomóra. Csak egy kamionsofőr figyel fel rá. Segíteni akar a kutyuson, menhelyre viszi. Ám az állatmenhelyhez érve meggondolja magát a férfi, és úgy dönt, hogy magához veszi a kutyát, együtt utaznak tovább.
A Facebook alapítója is személyesen ellátogatott hazánkba, hogy találkozzon pulitenyésztővel. Zuckerberg azóta Beast nevű fehér puli gazdája.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat!
(Forrás: otthonikedvenc.hu; Fotó: husospizza.com)