Ez azonban csak akkor igaz, ha tudják, hogy azt nemes célra használják fel, rászoruló emberek és családokhoz kerülnek a tárgy vagy pénzbeli segítség.
Talán éppen az ünnepi hangulat fogja újból beindítani a segítőkész, kutyabarátokat is. Már 2015-ben elindult az úgynevezett Loyalty is Royalty elnevezésű kampány, amelyet a Dorko, magyar hírességek és sportolók összefogásával juttattak el minél szélesebb körbe.
A vakok és a gyengénlátók életét a vakvezető kutyák tehetik sokkal élhetőbbé, kényelmesebbé. Ahhoz azonban, hogy vakvezető kutyát kaphassanak hűség társukként a rászoruló emberek, sokat kell várniuk, mert a sor igen hosszú, a speciálisan képzett ebek pedig kevesebben vannak. Kiképzésük nemcsak anyagilag kerül sokba, de időt is szánni kell arra, hogy képzett vakvezetővé válhasson egy eb.
A Dorko, a sportolók, a művészek évek óta segítenek abban, hogy minél gördülékenyebben juthassanak a látássérültek vakvezető négylábú társaikhoz.
További érdekességekért kérjük, keressétek fel Facebook oldalunkat!