Jump to content

A negatív reklám is reklám

2020. 02. 04. 19:00

Habár egy terméket úgy igyekeznek eladni, hogy a legelőnyösebb tulajdonságairól áradoznak. Egy macska esetében nem így történt.

Mégis gazdit kerestek az Amerikában élő cicának. A Perditának elnevezett cicát ugyanis örökbefogadható állatként hirdették meg úgy a menhely közösségi oldalán, mint utálatos, uralkodó, gonosz nézésű, egyeduralomra törő macskát.

Nos, innen nehéz gazdit találni, vagy mégsem?

Perditáról azt írták jellemzésében, hogy igazi szemét macska, aki szeret ráijeszteni az emberekre, flegma és még a nézése alapján is gonosz.

A nőstény cicára éppen jellemzése miatt is sokan felfigyeltek, de nem biztos, hogy ilyen macskára vágyik az, akik magához szeretne egyet venni. Mégis akadtak jelentkezők. Annyi, hogy még szűrni kellett közülük azokat, kik lehetnek a legalkalmasabbak a macska befogadására.

A negatív reklám eredménnyel járt. Maga a jellemzés is sokakat aktivizált, és azóta Perdita is otthonra talált.

További érdekességekért kérjük, keressétek fel Facebook oldalunkat!

(Forrás: otthonikedvenc.co.hu | képek: pixabay.com (A képek illusztrációk)